تربیت هنرمند متعهد انقلابی رویکرد کانون مصباح در سومین رویداد ملی فهما 

تربیت هنرمند متعهد انقلابی رویکرد کانون مصباح در سومین رویداد ملی فهما 

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰
محمدرضا بهرامی گفت: در سومین رویداد ملی فهما و در ذیل شبستان هنر، رویکرد کانون فهمای مصباح تربیت هنرمند متعهد انقلابی است.

«محمدرضا خواجه بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، کانون مصباح در سومین رویداد ملی فهما، برنامه های رواق سرود را مورد توجه قرار داده است، گفت: در حال گسترش فعالیت های کانون در زمینه سرود هستیم و بر همین اساس در نظر داریم در کنار گروه سرود مدافعان حرم که از بچه مسجدی های کانون هستند، یک گروه سرود دیگر نیز راه اندازی کنیم.


رابط کانون فهمای مصباح علی آباد جیرفت افزود: در همین راستا با اعلام فراخوان استعدادیابی،  از بین دانش آموزان سطح مدارس شهر علی آباد علاقمند به سرود شناسایی شده و بزودی آموزش آنها شروع می شود.


وی بیان کرد: به منظور پرورش استعدادهای هنری دانش آموزان ۱۰ تا ۱۵ سال دوره های آموزش سرود برای آنها برگزار می‌شود.


خواجه بهرامی ابراز کرد: هدف ما این است تا پس از اتمام دوره های آموزشی، از ظرفیت این  گروه سرود برای اجرا در برنامه های مناسبتی کانون بهره برده و همچنین در برنامه های رواق سرود نیز شرکت کرده و امتیاز کسب کنیم.


رابط کانون فهمای مصباح علی آباد جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز یکی از اهداف دیگر ما حضور پررنگ گروه سرود کانون در مسابقات استانی و کشوری است.


وی در خاتمه عنوان کرد: در سومین رویداد ملی فهما و در ذیل شبستان هنر، رویکرد کانون فهمای مصباح تربیت هنرمند متعهد انقلابی است.

پایان پیام/ 586